Choć za oknem lato w pełni, w GoodWrite nie próżnujemy i stale pracujemy nad udoskonalaniem naszych algorytmów. Wszystko po to, by przygotować najlepszego asystenta kreatywnego pisania, jakiego mogłaś(-eś) sobie wymarzyć. Dziś nadszedł czas, byś poznał(a) najnowszą wersję testową naszej aplikacji. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy!
Na co dzień tworzysz teksty? Jesteś dziennikarką / dziennikarzem, copywriterką / copywriterem, pracujesz w PR-ze, marketingu, prowadzisz profile na social mediach, piszesz blog, a może zwyczajnie wysyłasz dużo maili i chętnie udzielasz się w komentarzach na Facebooku lub na forach internetowych? Jeśli tak, to GoodWrite to narzędzie idealne dla Ciebie!
Aplikacja (na razie dostępna wyłącznie w formie pluginu do przeglądarki Google Chrome) nie tylko poprawi podstawowe błędy językowe (literówki, źle postawione przecinki czy usterki ortograficzne), lecz także bez problemu poradzi sobie ze składnią, odmianą wyrazów i błędami wynikającymi z szybkiego pisania:
Ale to nie wszystko! GoodWrite to również kreatywny doradca i niezastąpiony strażnik dobrego stylu (o tym, co planujemy oddawać w Twoje ręce już niebawem, możesz przeczytać poniżej).
Aby zacząć korzystać z bezpłatnej wersji testowej GoodWrite, wystarczy, że klikniesz TUTAJ i dodasz wtyczkę do swojej przeglądarki Google Chrome. Dzięki temu Twój inteligentny asystent będzie podpięty pod każde pole tekstowe na milionach stron internetowych.
Chcesz wiedzieć więcej? Obejrzyj:
GoodWrite w wersji 0.44.7 to przede wszystkim jeszcze lepsze algorytmy. Co to oznacza dla Ciebie? Dzięki nim korekta ortograficzna, interpunkcyjna i gramatyczna, którą Ci proponujemy, jest jeszcze precyzyjniejsza. Nieustannie dbamy o to, by GoodWrite był najlepszym asystentem pisania, jakiego możesz sobie wymarzyć, dlatego stale pracujemy nad tym, by nasza korekta działała kontekstowo, czyli sprawdzała określone formy, biorąc pod uwagę ich sąsiedztwo składniowe:
W nowej wersji aplikacji ulepszyliśmy również widoczność wskazywanych błędów. Zadbaliśmy o to, by wyraźniej podkreślać je bezpośrednio w tekście. Wszystko po to, byś miał(a) pewność, że teksty, które tworzysz, są bezbłędne!
Przy pracach nad GoodWrite nieustannie dbamy o to, by nasz plugin działał na możliwie jak największej liczbie stron internetowych. Stale testujemy jego działanie i wnikliwie analizujemy poprawki zgłaszane przez użytkowników. Ty też zauważyłaś(-eś) jakiś błąd? Koniecznie daj nam znać i wypełnij krótką ankietę dostępną TUTAJ.
GoodWrite to nie tylko korektor tekstów online, lecz także czujny asystent Twojego pisania. Chcemy, być na bieżąco miał(a) podgląd pod kluczowe informacje o Twoim tekście: liczbę znaków, słów i zdań. Dlatego w tej wersji zadbaliśmy o to, by zliczanie statystyk Twojego tekstu było jeszcze dokładniejsze.
Zależy nam również na tym, by GoodWrite dotrzymywał Ci kroku w Twojej codziennej wersji. Zadbaliśmy więc o to, by zoptymalizować szybkość działania pluginu.
W kolejnych wersjach aplikacji dwukrotne kliknięcie na wybrane słowo spowoduje, że wyświetli Ci się okienko, w którym do dyspozycji będziesz miał(a) zarówno dostępne synonimy, jak i kreatywne sugestie. Kreatywne sugestie to krótka lista wyrazów, które idealnie będą pasować do określonego miejsca w Twoim tekście. Być może znajdziesz tam słowo o tym samym znaczeniu (nieuwzględnione w wykazie synonimów), a być może propozycję, która nakieruje Cię na nowe tory i pozwoli przeredagować zdanie w zupełnie nowy, zaskakujący sposób! Oto nasza recepta na ekspresowe dodanie szczypty kreatywności do tego, co piszesz. Ekspresowa, bo i synonimy, i kreatywne sugestie działają niczym puzzle. Wystarczy, że klikniesz na wybraną propozycję, a resztą zajmie się GoodWrite. Nasze algorytmy automatycznie podmienią ją w Twoim tekście, zachowując odpowiednią odmianę. Pssst… A wiedziałaś(-eś), że kreatywne sugestie i synonimy to też błyskawiczny sposób na pozbycie się powtórzeń?
W (niedalekiej) przyszłości planujemy również wprowadzić kolejny tryb pracy nad tekstem, czyli zaawansowaną korektę stylistyczną. Wskażemy, które z Twoich zdań mogą być niezrozumiałe dla odbiorców czy zwyczajnie źle brzmieć. Damy Ci też szczegółowe wskazówki dotyczące tego, jak je przeredagować.
Popraw błędy językowe i styl akapitów, a także znajdź słowa, które bardziej pasują do kontekstu.